Pagina's

donderdag 24 oktober 2013

Aankopen Oktober 2013


Zo, ik kon me weer eens niet inhouden. Ik móest gewoon nieuwe kleren kopen. Alles wat ik had, was niet meer leuk. Ik ben naar de H&M, Primark, Dirx en nog veel meer winkels geweest. Ik heb vooral hele lekkere zachte en warme dingen gekocht, want ik heb een zwak voor alles wat zacht is.




Oké, dit zijn bijna alle lipproducten die ik heb gekocht. Hier horen eigenlijk ook nog de Coconut Care lipbalms bij van de Action, maar die was ik hier vergeten te fotograferen, oops!
Nu ik het zo zie ben ik een beeetje losgegaan met lippenstiften en lipbalms kopen, maar blijkbaar had ik er zin in. En eindelijk heb ik de Baby Lips, Aaaah!

Yes! Ze zijn eindelijk van mij! Elke keer als ik in de Kruidvat kwam, keek ik gelijk naar het Maybelline-schap of ze er al waren, maar helaas.. 
Ik kon ze maar niet vinden, totdat ik in de Dirx drogist kwam vorige week. Ik liep daar een beetje rond en ineens zag ik ze hangen. Ik heb er gelijk twee meegenomen, ze waren ook nog eens heel goedkoop, namelijk 2,95! (De Dirx drogist zit in de supermarkt de Dirk)

Deze drie mooie kleuren kon ik ook niet laten liggen. Links staat een hele mooie knalrode lippenstift van Miss Sporty. In het midden staat één van de nieuwe lipsticks van Essence. Ik vind het zelf een hele mooie kleur. Het is niet knalrood, maar meer paars-rood. 
Mijn excuses voor de lippenstift rechts. Die ziet er niet meer zo fris uit. Ik stond in de winkel en deed hem open om de kleur te bekijken, maar toen maakte ik een rare beweging en ineens zat ik helemaal onder de lippenstift.. Ik vond de kleur wel heel mooi en ik moest hem wel meenemen voor maar 1 euro. Ik heb deze lippenstift gekocht bij de Big Bazar.

Op naar de kleren! Als eerste heb ik deze prachtige hakken gekocht  van de H&M. Ze kostten 34,95 en ze lopen niet verkeerd. De grijze sjaal en skater skirt zijn ook van de H&M. De sjaal is enorm dik en zacht, ik wil hem het liefst de hele dag om hebben. Ook ben ik heel erg blij met het rokje. Ik zocht al heel lang naar iets wat hierop lijkt, en nu heb ik hem eindelijk gevonden. Ook had ik nog andere schoenen gekocht, die staan op de eerste foto. Deze heb ik gekocht op Albert Cuypmarkt en waren 22,50.
Als laatst ben ik bij de Primark geweest. Wow, wat was het druk! Ik woon op 10 minuutjes afstand van de Primark, maar ik had me even niet bedacht dat het vakantie was. Er stond zelfs een rij om binnen te komen.
Desalniettemin heb ik toch 2 dingetjes gescoord. Als eerste de roze sjaal. Ik vond deze gelijk al heel leuk en hij kostte maar 1 euro.
Ik heb het leukste voor het laatst bewaard. Het witte fluffy vest is zóó lekker zacht en warm. Ik denk dat ik hier in de winter heel veel plezier van ga hebben, ook al heb ik dat nu ook al ;). Dit vest kostte 14 euro.

Hier kan je misschien een beetje zien hoe zacht dit vest is, ook al kan je zachtheid niet zien op een foto, denk ik. Maar wauw, wat hou ik van dit vest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten