Pagina's

vrijdag 25 oktober 2013

I love cats !



Ik hou van katten. Zelf heb ik er ook een. Ik vind ze gewoon zo schattig en fluffy. Daarom bedacht ik het om leuke accessoires en kleding te zoeken met allemaal schattige katjes erop. Ik heb geprobeerd om het allemaal zo budget mogelijk te houden, zodat het voor de meesten wel betaalbaar is!



1. Telefoonhoesje. Dit hoesje vind ik persoonlijk echt heel erg leuk, helaas heb ik geen iPhone, anders zou ik het wel weten. - New Look
2. Deze tas is perfect als je even boodschappen wilt doen of als je naar de stad gaat. Met dit tasje zie je er gelijk leuk uit. - Yesstyle
3. Hoe leuk zijn deze oortjes! Dit is wel weer eens wat anders dan van die saaie witte. - New Look
4. Dit horloge is gewoon perfect en maakt elke outfit af. - Asos
5. Ik hou van sokken met print. Je wordt er gewoon helemaal blij van. - Forever 21
6. Deze portemonnee ziet er leuk én chic uit. - Asos
7. Dit kussen is gewoon geweldig! Ik hou van grumpy cat. Hij is gewoon zo chagrijnig dat 'ie leuk is.Dit kussentje is wel wat duur, maar dan heb je wel iets heel leuks. - Asos

8. Deze panty is wel wat gewaagder. Het is net alsof je twee katten op je benen getatoeëerd hebt, maar het is wel heel schattig. - Ebay
9. Deze blouse heb ik al een keer zien hangen in de winkel. Ik heb spijt dat ik hem niet gekocht heb...- Monki
10. Deze crop top is perfect op een high-wasted broek of skater skirt. - Boohoo
11. Ik ben echt fan van dit jurkje. Hij is ook nog eens erg goedkoop! - Ebay
12. Deze cat flats zijn leuke knock offs van de originele, die ik weet niet hoe duur zijn. - Modcloth
13. Deze onesie is echt perfect voor in de winter, als het weer eens koud is. - Asos

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden. Aarzel niet om een reactie achter te laten, dat vind ik alleen maar leuk.
Welk item is jouw favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten