Pagina's

zondag 8 september 2013

Review: knock off Casio horloge van Ebay

 
 Vandaag een review over een Casio horloge. Het gaat hier om het 'oude' model. Volgens mij waren dit een van de eerste Casio horloges die er zijn gemaakt. Ik vond hem in ieder geval heel leuk. Dit horloge heb ik een tijdje geleden besteld op Ebay. Hij was rond de 3 euro, dus echt een koopje! Ik zal onderaan dit bericht even een linkje neerzetten. In deze review zal je zien wat ik van dit horloge vind, hoe de kwaliteit is en wat het verschil is tussen de neppe en de echte.


Toen het leuke ding eindelijk mijn huis bereikt had, maakte ik het pakketje snel open. Mijn eerste indruk was heel goed, wat een super kwaliteit! Ik weet natuurlijk niet hoe de kwaliteit is van echte Casio horloges, maar volgens mij komt dit aardig in de buurt.




 
 
Wel heb ik de echte Casio en de neppe Casio vergeleken. Hierboven zie je linksboven de neppe en rechtsonder de echte (sorry, ik kreeg de plaatjes niet naast elkaar). Ik kan eigenlijk niet echt een verschil ontdekken. Overal staan precies dezelfde settings. Het enige verschil zit hem dan in de prijs. De echte Casio is ongeveer 30 euro, terwijl ik deze nepperd dus voor 3 euro kocht!
 

^Dit staat er dus op de achterkant. Overal staat Casio. Ik denk dat alleen een echte kenner gelijk kan zien welke echt is en welke nep. Deze heeft namelijk ook de echte functies die erop zitten. Ze doen het zelfs ook allemaal! Je hebt een stopwatch, alarm en ook zit er een knopje op en als je daar dan op drukt geeft 'ie licht. Niet één kleur licht, maar je kan echt uit iets van 10 verschillende kleuren kiezen. 
 

Zo ziet het eruit als je hem om hebt. Ik draag hem heel veel en hij doet het hartstikke goed! Ik ben er in ieder geval heel blij mee en raad het iedereen aan.
 

De sluiting is ook heel makkelijk en is makkelijk te verstellen. Toen hij binnenkwam was het veel te groot voor mijn pols. Ik heb toen even op internet gezocht naar wat filmpjes op Youtube en vond al snel een filmpje waar je kon zien hoe je het bandje kan verstellen.
 
Linkje naar waar ik heb besteld heb:
 
Het is dus wel op Ebay en je moet een PayPal account hebben. Het is allemaal heel veilig en er kan eigenlijk niet veel fout gaan.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten