Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Nice to meet you

 


Hoi, leuk dat je mijn blog leest. Je bent waarschijnlijk een van de eersten, want dit is mijn eerste blog-post! Ik zal mezelf eerst even voorstellen.
^Dit ben ik. Mijn naam is Heleen, ik ben 16 jaar en zit nu in 5 Havo. Ik vind het leuk om te fotograferen en af en toe ben ik aan het paardrijden. Ook hou ik van eten. Verder woon ik nog thuis. Ik leef hier met mijn ouders, broertje en Guusje, een hele leuke -maar veel te dikke- kat.


Ik wou heel graag een blog beginnen, maar waarom weet ik niet precies. Het leek me heel leuk eigenlijk. Ik weet wel dat ik graag iets met mensen wil delen. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om met make-up bezig te zijn.


Zó, dit was even een kleine ontmoeting. Voor nu heb ik wel even genoeg over mijzelf verteld. In de volgende artikelen zal je natuurlijk dingen gaan zien over make-up, maar ook laat ik foto's zien die ik in de loop van de week heb gemaakt of laat ik wat dingetjes zien die ik gedaan heb. En als ik nieuwe beauty, fashion of lifestyle spullen heb gekocht, zal ik dat natuurlijk allemaal met jullie delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten